Tình hình vận dụng phương pháp project trong dạy học ở trường đại học Ngoại ngữ, đại học Quốc gia Hà Nội

DSpace/Manakin Repository

Tình hình vận dụng phương pháp project trong dạy học ở trường đại học Ngoại ngữ, đại học Quốc gia Hà Nội

Show simple item record


dc.contributor.author Nguyễn, Thị Phương Hoa
dc.contributor.author Võ, Thị Bảo Ngọc
dc.date.accessioned 2011-04-18T03:07:50Z
dc.date.available 2011-04-18T03:07:50Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Tạp chí Khoa học ĐHQGHN, Ngoại ngữ. Tập 21, số 2 vi
dc.identifier.issn 0866-8612
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/326
dc.description Ngoại ngữ =Foreign Languags. Vol.21, No.2 (F.L) vi
dc.description.abstract The project method is a common method of teaching in modern schools and universities. It aims at creating a learning environment for both teachers and students to cooperate to solve a real problem and promote learners’ self decision in all stages of learning by making a project product. The research covered the application of the project method in teaching the English language as well as other Vietnamese subjects at CFL-VNU. In general, the project method was successfully applied despite the fact that the name of the method was almost unknown to teachers and students and some minor difficulties such as reference material, cooperative experiences etc.
dc.language.iso vi vi
dc.publisher ĐHQGHN vi
dc.subject Phương pháp giảng dạy vi
dc.subject Ngoại ngữ vi
dc.subject Project vi
dc.title Tình hình vận dụng phương pháp project trong dạy học ở trường đại học Ngoại ngữ, đại học Quốc gia Hà Nội vi
dc.title.alternative Applying the project method in teaching at College of Foreign Language, Vietnamese National University, Hanoi vi
dc.type Article vi

Files in this item

Files Size Format View
Bai5.pdf 230.8Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account