dc.contributor.author |
Do, Quang Viet |
|
dc.date.accessioned |
2011-04-18T08:27:43Z |
|
dc.date.available |
2011-04-18T08:27:43Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Tạp chí Khoa học ĐHQGHN, Ngoại ngữ 23 (2007) 21-30 |
vi |
dc.identifier.issn |
0866-8612 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/442 |
|
dc.description |
Tạp chí Khoa học ĐHQGHN, Ngoại ngữ. Vol. 23 (2007), No 2, P. 21-30 |
vi |
dc.description.abstract |
This paper provides an account of a project undertaken at Vietnam National University,
College of Foreign Languages (VNUCFL) to institute an English fast-track program for students
majoring in TEFL since 2001. Specifically, it gives insights into the change we initiated and how we
have managed it once we started in order not to be overwhelmed by the process set in motion. This
program can be described as a sea change in the local context which has helped generate creative |
vi |
dc.language.iso |
en |
vi |
dc.publisher |
ĐHQGHN |
vi |
dc.subject |
Phương pháp giảng dạy |
vi |
dc.subject |
Kỹ năng nghe |
vi |
dc.subject |
Sinh viên |
vi |
dc.title |
To partially give some better research on teaching Listening comprehension techniques to the students of French language and culture Department at University of Foreign Languages - VNU |
vi |
dc.title.alternative |
Để góp phần nghiên cứu đổi mới phương pháp giảng dạy Kỹ năng Nghe hiểu cho sinh viên Khoa Ngôn ngữ và Văn hóa Pháp, Trường Đại học Ngoại ngữ, ĐHQGHN |
vi |
dc.type |
Article |
vi |