DSpace
 

Tai Nguyen So - Vietnam National University, Ha Noi - VNU >
TRUNG TÂM THÔNG TIN THƯ VIỆN - LIC >
LUẬN ÁN - LUẬN VĂN >
TRƯỜNG ĐẠI HỌC KINH TẾ >
Chuyên ngành Quản trị Kinh doanh (LIC) >

Search

Please use this identifier to cite or link to this item: http://tainguyenso.vnu.edu.vn/jspui/handle/123456789/54135

Title: Những nhân tố tác động đến sự hài lòng của khách hàng sử dụng dịch vụ trên website: Batdongsan.com.vn
Authors: Phạm, Thị Như Trang
Keywords: Quản trị kinh doanh
Quản lý tiếp thị
Quan hệ khách hàng
Tâm lý khách hàng
Issue Date: 2015
Publisher: H.: ĐHQGHN
Citation: 69 tr.
URI: http://tainguyenso.vnu.edu.vn/jspui/handle/123456789/54135
Appears in Collections:Chuyên ngành Quản trị Kinh doanh (LIC)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
PhamThiNhuTrang-30.08.2015.pdf503.53 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback