Bàn về phương pháp kiểm tra đánh giá chất lượng và một số hình thức kiểm tra đánh giá

DSpace/Manakin Repository

Bàn về phương pháp kiểm tra đánh giá chất lượng và một số hình thức kiểm tra đánh giá

Show simple item record


dc.contributor.author Vũ, Thu Thuỷ
dc.date.accessioned 2011-04-18T04:04:17Z
dc.date.available 2011-04-18T04:04:17Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Tạp chí Khoa học ĐHQGHN, Ngoại ngữ. Tập 21, số 3 vi
dc.identifier.issn 0866-8612
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/352
dc.description Ngoại ngữ =Foreign Languags. Vol.21, No.3 (F.L) vi
dc.description.abstract This paper discusses the key features of the qualitative assessment approach and proposes some relevant assessment methods. It is argued that assessment should be an integral part of the teaching-learning process. Assessment should assess, at the same time enhance, student learning. In this sense, assessment should be continuous, meaningful and relevant to the teaching-learning context. Above all, assessment should involve students directly in the assessment processes so that greater insights can be gained for improvement and development. In line with qualitative assessment, some assessment methods are reviewed with a discussion on how to use them in higher education context. The paper concludes that with adequate preparation, especially the articulation of specific criteria and standards, qualitative assessment methods should be used to promote student learning and development. vi
dc.language.iso vi vi
dc.publisher ĐHQGHN vi
dc.subject Đánh giá chất lượng vi
dc.subject Giáo dục vi
dc.subject Kiểm tra vi
dc.title Bàn về phương pháp kiểm tra đánh giá chất lượng và một số hình thức kiểm tra đánh giá vi
dc.title.alternative A discussion on qualitative assessment and some assessment methods vi
dc.type Article vi

Files in this item

Files Size Format View
Bai7.pdf 153.7Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account