DSpace
 

Tai Nguyen So - Vietnam National University, Ha Noi - VNU >
TRUNG TÂM THÔNG TIN THƯ VIỆN - LIC >
ĐỀ TÀI NGHIÊN CỨU KHOA HỌC >
Mã số QG, QT, QX, QK, QN >

Search

Please use this identifier to cite or link to this item: http://tainguyenso.vnu.edu.vn/jspui/handle/123456789/8173

Title: Mâu thuẫn nội tâm của người nhận quà trong việc thay đổi thái độ đối với nhãn hiệu sản phẩm và mối quan hệ sau khi nhận quà : Đề tài NCKH. QK 04.08
Authors: Nguyễn, Thị Phi Nga
Keywords: Tâm lý người tiêu dùng
Quản lý tiếp thị
Khoa học quản lý
Issue Date: 2007
Publisher: H. : Khoa Kinh tế
Citation: 105 tr.
Abstract: To reach this expectation, the specific purpose of this study is fourfold. First, we explore the effect of incongruity on recipient’s emotions as well as attitude change toward a brand and giver- recipient relationship after the gift-receipt through the different gift-receiving situations. Second, we examine the effect of recipient’s prior attitude toward a brand on his/her brand attitude toward that brand after receiving gift. Third, we examine the effect of recipient’s prior perception of strength of giver- recipient relationship on brand attitude change. And finally, we try to present some marketing strategies using gift giving/receiving context
URI: http://tainguyenso.vnu.edu.vn/jspui/handle/123456789/8173
Appears in Collections:Mã số QG, QT, QX, QK, QN

Files in This Item:

File Description SizeFormat
DT_00812.pdf73.68 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback